Jestem 26 letnia kobieta o wyksztalceniu wyzszym administracyjnym. Posiadam 3 letnie doswiadczenie w pracy biurowej ( rok w Administracji Panstwowej , 2 lata w handlu).
Do moich obowiazkow nalezalo:- praktyczne stosowanie przepisow ogolnych kpa w zalatwianiu straw ludnosci, - przyjmowanie zgloszen o zamiarze budowy, lub robot budowlanych , bez pozwolenia na budowe,- prowadzenie rejestru wnioskow i decyzji o poz. na budowe, - rozpatrywanie wnioskow, - udzial w czynnosciach inspekcyjno- kontrolnych w zakresie udzielenia pozwolenia na budowe, - archiwizacja dokumentow ,- obsluga komputera i urzadzen biurowych, - fakturowanie ( przyjmowanie i wydawanie towaru ( program FPP Firma ++), - obsluga telefonu i poczty elektronicznej.
Jestem osoba kreatywna, pogodna, umiejaca pracowac samodzielnie jak i w zespole. Chcialabym podjac prace, ktora dalaby mi mozliwosc rozwoju zawodowego, satysfakcje i stabilizacje.
Interesuje mnie praca w biurze, sekretariacie itp.
Na prosbe przesle CV.
P.S. Nie jestem zainteresowana ofertami niemoralnymi!